sábado, 27 de marzo de 2010

Una setmaneta tranquileta...

El passat dijous em varen operar dels queixals del seny a València, a l'Hospital General.
Avui dissabte, tranquilet a casa, em decideix per crear una nova entrada al bloget este. No sabia que fer, la veritat, no ho he passat mal de dolor, però sí de veure com se m'ha fet la cara aquests dies, em recorde a l'home-elefant... Em fa vergonya fins i tot penjar una foto i ja no us diré el tema d'eixir al carrer...
No obstant això, estos dies de dolor amb descans també estàn permitint-me disfrutar una mica a casa amb Maria i hui em aprofitat per a fer un tiramisú, per a mi no, és clar, jo tinc per davant una setmaneta de caldets, sumets i demés...
Ací us deixe unes fotets de Maria fent la tarta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario