viernes, 11 de noviembre de 2011

Massa temps en silenci.

I és que el dia a dia ens devora, amics. Segurament la majoria de vosaltres penseu igual que jo, pareu-vos i penseu en les coses importants. Massa vegades no ho fem i per això portem el ritme que portem.
Per això ja és l'hora tornar a posar al dia aquest quadern de Bitàcora...
Com bé sabeu, la interminable espera de trobar feina ha fet que em pose a estudiar en relació amb una de les meues professions frustrades, m'he posat a fer un mòdul d'informàtica a Batoi, concretament el d'Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ASIX, per als amics).
Vaja, no em pensaba que tornar a estudiar fós tant pesat, principalment perquè ens donen molta feina allà, però bé, a poc a poc anirem fent el que puga ser, je, je...
Allà pel mes de setembre Júlia va complir un any ja! I Maria està a punt d'acomplir-ne 6!! Com passen els anys, macagondeu!!
Al mes de desembre hi hauràn més novetats, sucoses novetats, del que vos puc oferir un avançament: si no passa res conduïré un programa a la ràdio del meu poble, a Ràdio Cocentaina!!
Si, si, Toni locutor de ràdio, d'un programa que s'anomenarà Esclat! i que versarà sobre música 100% En Valencià, però que s'intentarà que continga una mica de tot: notícies relacionades amb la música i amb la llengua, curiositats dels grups, entrevistes, etcétera.
Intentaré penjar tots els programes ací, al blog, per si a algú li interessen; amés crearem un perfil al Facebook, per informar-vos diàriament (o quasi), així que esperem que siga un èxit i us agrade.
Bé, crec que per a hui ja està bé, vaig a acabar els deures d'ASIX, que la setmana que ve comencen els exàmens, vaja!!

2 comentarios:

  1. Iep tu soc Enric d´Agres, que callat t´ho tenies. Ara sí que m´has deixat de pedra. Aixó tinc que vore-ho jo. No m´en tinc que pedre ni uno. Será tot un éxit, que ho se jo, jeje

    ResponderEliminar
  2. D'això es tracta, que agrade a la penya. Ja aniré contant...

    ResponderEliminar